Vårpepp

Jag är inne i en väldig blandning av känslor just nu, väldigt förvirrande.
Jag är sedan gammalt en person aom lätt blir vårdeprimerad, jag har alltid blivit så sjukt nere och ledsen och allmänt vårdepp sådär i mars. Detta har börjat ändras nu på senare år, jag har liksom blivit glad - luften bor i mina steg - och extremt förväntansfull istället. Kanske har det med våra påskresor att göra? Förrförra året Edinburgh, förra året Portsmouth och i år PARIS. Så det har blivit bättre. (Jag tror att det har att göra med att jag har alla känslor utanpå, och jag är en ganska...negativ? person som hellre är lite ledsen och svart i kanten än glad, då mår jag liksom bra, och så är det ju allmänt okej att vara på hösten, men på våren ska man ju vara helt pastellig och det är inte så mycket jag. Det har inget med pollen att göra heller, jag är inte ens lite allergisk, jag är bara allergisk mot den här inledande, trevande våren då det helt plötsligt blir ljust och all kripsihet försvinner.)

Aaaaaanywaaay... I år är jag egentligen ganska vårpepp, men jobbet gör mig trött och på randen till (favorituttryck!) till depression. Så mycket finns att göra, så mycket att lära, men sådant är ju för mig, fröken hets, asjobbigt så jag håller på att falla isär.
Fan, det här är så svårt att skriva om att jag inte ens orkar. Jag låter två bilder måla upp våren istället.


Googla www.google.se idag.


Våra solcellsdrivna lampor, som alltså behöver sol för att fungera, har börjat lysa lite svagt

Kommentarer
Postat av: Toffs

Är bara liiiite avundsjuk på att ni gör så mycket kul..:) jag vill också åka till Paris.. Istället sitter jag med febrig bebis som odlar tänder och det längsta jag kommer är typ arbrå (som bjursås från Falun sett och lika spännande..)

2012-03-22 @ 09:40:01
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0