Sommarlov

Imorgon går eleverna på sommarlov, äntligen! Det har varit ett fantastiskt år, på väldigt olika sätt. Jag har lärt känns fantastiska kollegor ännu bättre och lärt mig fantastiskt mycket om läraryrket, men det har också varit fantastiskt slitsamt och överjävligt då och då. De tre (säg att det inte är fem?!) första åren ska ju vara värst, så då har jag bara ett hundår kvar... Förra året skrev jag ner saker att tänka på i kalenderna, det täckte någon dag, men nu efter detta år skulle jag kunna fylla en månad.
Jag vet inte om jobbet verkligen är för mig. Kanske om jag får växa in i det och lära mig.

På fredag gasar vi i alla fall ner till Ullared, och HEJ vad jag längtar! Förstår inte att det inte är fredag redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0