Världens längsta dag

Den här veckan har varit lång. Jag tror det beror på att det här är den riktiga mellanveckan (till skillnad från de underbara mellandagarna alltså). Den här veckan, när den än må infalla (senare förr i världen då jag pluggade och den var mellan två kurser), är den segaste på hela året.
På måndag börjar jobbet igen, och jag längtar faktiskt en smula. Jag ska bli ännu bättre än jag var i höstas (obs! inte svårt), och det är såklart sjukt inspirerande.

Jag letar igenom inlägg efter en där jag spånade bröllopslåtar. Jag behöver lite inspiration känner jag. Ska kanske köpa ICAs enda bröllopstidining imorgon, trots att den med största sannolikhet mest innehåller annonser och meningslösa foton. Låten jag helst vill första-gången-dansa-som-gift har jag glasklar, och jag vet vilken vi borde gå in i kyrkan till, men sen då? Jakten fortsätter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0