Postjuldepp

Jag har gått in i min vanliga post-jul-depression. Jag hatar när julen är över, jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Och även om 2011 kanske inte var så hima superfantastiskt (bra var det, men liksom inget speciellt) så var det ett bra år, men 2012 kommer att slå det på så många sätt, så varför är jag då så nere?
Jag bläddrar tillbaka och ser att jag skrev i princip ett likadant inlägg förra året... Och att januari sedan blev ganska bra, i alla fall i bloggen. Jag ska läsa frebrari och kanske mars nu, sedan får jag banne mig försöak pigga upp mig med sista Harry Karotter-filmen och lite träning.

För 2012 åker vi till Paris, och 2012 blir det bröllop. Det måste alltså bli ett bra år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0