@twitter

Fy bubblan vad twitter är bra! Man kan ju följa precis vem man vill, och de har typ inget alls att säga till om. Jag följer några kändisar (Mark&Jonas, Victoria Beckham ((aptrist)), Jenny Strömstedt, Johan Rheborg, Ricky Gervais och några till), och min favorit bland dem är såklart min gamla favvo Jesper Sahlén. Som tur är är han faktiskt underhållande, så jag behöver liksom inte känna mig för mycket som vörsta stalkern tycker jag. Dessutom är det väl en sisiådär en fjorton år sedan jag drömde om att...ja, vad drömde man om när man var fjorton år 1998?

Vad vill jag säga med detta då? Tja, att det kanske var bättre förr, men det är ju väldigt gött det här med att man kan vara supernyfiken på nästan precis vemsomhelst och få en liten inblick i deras tankar.
Och att Twitter är roligare än Melodifestivalen just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0