Hänt i veckan

Eller ja, det är väl flera veckor sedan jag avreagerade mig här. Jag är fortfarande för trött för att fundera så mycket, jag bara gör och hoppas på det bästa. Dock kommer stunder av eftertanke, såklart, och då blir jag superdupertrött och less och bara funderar på vad allt egentligen är värt.

Förra veckan, för precis en vecka sedan tror jag, fick systeryster Jojo sin lille kille. Han har inget namn än, men jag kallar honom Napoleon. Kanske får vi träffa honom snart. Hipp hipp hurra för honom!

I helgen var vi i Sälen i mammas&pappas stuga med hela tjocka släkten. Tolv vuxna och fyra barn var vi, mycket mysigt, som Fanny&Alexander fast utan ångesten liksom. Chewbacca fick i alla fall vara hos sin farmor&farfar så jag kunde provåka skidor. Det gick faktiskt riktigt bra, så bra att jag vill åka igen om några veckor när vi ändå är uppe. Jag är ingen fantom i backen direkt, men jag stod upp heeeela tiden!

Nu borde jag skriva åtgärdsprogram. Kul.


Kommentarer
Postat av: Toffs

Jag vill också gärna ha två-tre år mellan barnen, Björn vill hellre ha dem tätt tätt, men så länge han inte tänker på F utan mest på sig själv så finns inte syskon på kartan ens..:)

2012-02-14 @ 14:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0