Så mycket så lite

Just nu vill jag så mycket.
Eller ja, för att säga som Kent; "och alla mina tankar kretsar omkring dyra saker".
Jag skulle alltså blivit något mer lönande än lärare. Jag vill, ska, köpa de där fina P&L-biljetterna åt min husband-to-be, eftersom den där födelsedagsweekenden aldrig blev av. Hej då 3400 spänn!
Jag vill ha den där jackan från dyr-Zara. Hej då 750 spänn!
Jag vill och skulle verkligen behöva den där handkrämen som var så dyr (men allt finns ju som bekant tillgängligt billigt på Tradera...). Hej då X spänn!

Och nej, det hjälper liksom inte att vänta på lönen.
Så jag stryker nog jackan och handkrämen. Who needs grejer när man har memories?

Jag drömmer forfarande om Paris. Världens bästa stad? (Förutom alla ställen i good old England då...)


Ja, det var preciiiiis så vackert som jag föreställt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0