Check!

Saker vi gjorde i Paris som gör att jag ÄLSKAR Paris, sådär som jag visste att jag skulle göra:
- Kollade in Notre Dame
- Kollade in Eiffeltornet
- Kollade in Louvren (Mona Lisa och Coldplay-målningen)
- Hängde i Motmartre
- Kollade in Sacre Cour
- Kollade in Triumfbågen
- Gick längs Seine och tittade i de gamla boklådorna
- Var på Amelies bar (i Montmartre)
- Gick på Champs-Elysees (utan att bli sådär jätteimpad)
- Hängde i Quartier latin och Montparnasse
- Åt ost (mest camembert) och drack vin (mest rött)
- Satt på uteserveringar (och gjorde ovannämnda)

Det var typ allt vi hann med. Och boy, det var typ några av de finaste dagarna i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0