"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"

Finaste, finaste J.K. Rowling!



Ibland är jag så nöjd, på åh så många sätt, men så slutar det ju alltid med (förstås) att jag faller ner från den där bitterljuva nöjdheten. (Bitterljuva bara för att det är ett så snablars fint ord och för att jag ju vet att jag kommer att falla.) Jag älskar vissa människor för att de har känt precis det jag känner, och vet att det måste få vara så. Speciellt en brud som jag jobbar med vet precis om varenda liten smärta som kan tänkas komma min väg, på något sätt, och det känns väldigt fint - och sorgligt. Varför ska livet vara så hårt? (Eller ärr det kanske bara en dröm?)

Äh, skit i det, det spelar ingen roll om det är dröm i huvudet eller inte, det är i alla fall så här det är. Riktigheten.



Och nu över till något helt annat: vår nya badrumstapet!:

 Tadaaa! (Den är från forbo flooring.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0