Det är så logiskt

Dagen har varit både stressig och fin. Vi hade friluftsdag och jag var utplacerad på en sjö för fiske, vilket var rätt trevligt eftersom solen passade på att vårskina så mycket att jag tänker ha klänning på mig imorgon.
Men ändå känns livet lite ledsamt på något vis. Jag vet inte vad det är. Men jag känner mig lite tom liksom, som om något fattades. Jag är avundsjuk på alla andra, jag vill ha helg, jag vill ha ett annat liv.

Och så slår det mig.
Herr C är borta över helgen.
Är det månne därför livet är grått, fast det borde vara vårigt?

I april ska vi vi alla fall till England, och eftersom vi ska till den södra delen ska vi ta en tur över till Frankrike. Äntligen!

God natt!

Kommentarer
Postat av: toffs

nästa vecka är det vår tur att ha frilufsdag (för det är väl så det heter när eleverna lufsar fritt ute i skogen och sånt??) och jag hoppas jag får ansvara för korvgrillning i Romme...:) smäller högre än att vara toaansvarig i alla fall...



och visst är det tomt när man är ensam hemma?!

2011-03-17 @ 20:51:14
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0