Mikrofonlåt

Jag orkar inte avsluta veckan på ett vettigt sätt - med skribordsstädning alltså - så jag ska nog bara blogga runt istället.

För övrigt har jag sjunigt på Mikrofonkåt hela dagen, den var nämligen på i bilen på väg hit. Bästa morgonen på länge; det började med Take That's The Flood i första rondellen, sen kom bästa finaste Petra Mede (ja hon är störig och mycket - men det är ALLA manliga komiker också och där är det ingen som klagar!), en av mina (post)feministförebilder, och ovanpå det Septembers (för det är det nu) Mikrofonlåt/kåt. Jag var helt enkelt superpepp på fredagens jobb, och nu är det snart slut - jag har en liten del pepp kvar. Som tur är.

Älskade fina högstadielever där ute - vad knäppa ni är!

Kommentarer
Postat av: Toffs

Själv har jag skällt lite idag. Och INTE städat skrivbordet...fastän jag borde... Och inte rättat läxförhör...fastän jag borde...



Heja postfeminism!

2011-01-21 @ 18:53:33
Postat av: Toffs

Är helt död idag. Konferens hela långa dagen... När ska vi ses?

2011-02-08 @ 19:51:49
URL: http://gilgamesh.blogg.se/
Postat av: Vetlelene

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-10-06 @ 08:21:38
URL: http://vetlelene.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0