Vårtajm

Jag förstår inte varför jag blir så otroligt ledsen när saker och tider är över. När något har tagit slut, då dör mitt hjärta en smula.
Kanske är det helt mänskligt, men jag undrar om det är vanligt att folk blir så ledsna att de bara vill lägga sig ner och gråta när en helg med föräldrabesök närmar sig sitt slut.

Klockan är kvart över fyra, mamma och pappa åkte för en halvtimme sedan, och jag vill mest bara lägga mig ner och sova tills nästa helg med föräldrabesök kommer. Jag drömmer mig tillbaka till fredag eftermiddag kvart över fyra, minns hur fint det var, hur känslan var, och förbannar mig själv att jag är så himla onödigt nostalgisk och dum.

Kanske hjälper det om det blir vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0