J'adore

På begäran: JULKLAPPSLISTAN!
Allra bästa: Parisresa i april med min fästman.
Roligaste inslagningen: herr Cs klapp till mig, han hade klistrat fast två spelkortsess på paketet, som en rebus (par-i-(es)s!)
Mysigast 1: fårskinn från mamma, mest till Chewbacca än så länge.
Mysigast 2: hemmastickad tröja av mamma från mamma, till mig, bara.
Finast till badrummet: mer Ikea-glas-grejer, det börjar kännas som ett riktigt mysigt badrum nu.
Mest förväntade: bok från pappa, isländsk deckae denna gång.

Det var nog alla. De jag är mest nöjd över att ha gett är två böcker till L&L; "Stig tittar ut" med teckningar av Lasse W och "Gittan gömmr bort sig" eftersom de kallar gammalmoster (aka mamma) för just Gitta.

Jullovet är så skönt att höstens slit känne helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0