Bra dag

Jag har haft en bra dag. Jobbet var peppande, nästan inte alls energislukande och jobbigt. Kanske arbetar jag för lite, men det verkar ju gå runt. Kanske har jag bara begåvats med väldigt lättskötta grupper. Tack för den i så fall!

Jag skulle vilja lägga upp någon slags bild, men jag har ingen bra som symboliserar livet just nu.
Men ja, jag är i balans, det är ganska skönt.

Bäst just nu: Svenska Hollywoodfruar. Nej, bara skoja! Love Bites, timmen innan på samma kanal.
Sämst just nu: Den där Halv åtta-rip offen på femman. Hua.
Skönast: Allt som inte är jeans. Tyvärr.
Oskönast: Att gå upp halv sex på morgonen för att promenar med lille C och sedan lämna honom hos hundvakten.
Smartast: Att jogga. (bra för både kropp OCH hjärna!)
Osmartast: Att inte förbereda allt, typ matlåda, kvällen innan.

Och för att inte kvala in som osmartast ska jag alltså kila iväg och laga matlåda nu. Tjo!

Kommentarer
Postat av: toffs

skönt att det verkar lugnt på jobbet, och jag håller med om att jeans inte alltid är skönt, men jag är för glad att jag kommer i till och med såna som var för små innan Freddan för att inse att det inte är bästa plagget just nu..=)

2011-09-06 @ 10:42:39
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0