Katter och hundar och höns vs. barn

Jag börjar allvarligt blir orolig för att jag aldrig kommer vilja ha barn. Jag har ingen som helst längtan, jag vill helst bara ha fler djur. Att ha de två kattherrarna här i några sista dagar var helt fantastiskt, jag skulle lätt kunnat behålla dem om inte vi bodde preics vid en bussgata (där bussarna leker race mot typ vinden varje dag).
Jag vill ha katt.
Jag vill ha fåglar jättemycket.
Jag vill ha en kanin.
Jag vill ha höns.
Jag vill ha fiskar i mängder.
Jag vill ha en igelkott under altanen och helst några mullvadar (finns de?) i trädgårdslandet.

Men.
Jag vill inte ha barn. Jag vill inte vara gravid, jag vill inte föda, jag vill inte ha en bebis.
Jag kan tänka mig en fyraåring som kan gå på toa och inte använder blöja.

Det är en av de saker som gör mig ledsen nu i vår, min olängtan efter barn.

Kommentarer
Postat av: toffs

tänk, jag förstår dig så väl! Och ändå står jag där själv, jag som aldrig skulle skaffa barn alls...:/

2011-04-10 @ 19:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0