TGIM?

Helger är bland det finaste som finns när man hat en massa att göra, hösten är sådär brandgul och hunden gosig. Typ. Men det gör inget att de går fort, åh så fort, för måndagar är inte så farliga. Jag har (änsålänge) världens bästa jobb, så det är okej att klockan snart är läggdags såhär en söndag efter en snabb men fin helg.

För övrigt var Chelsea med i en biroll i ett Two and a half men-avsnitt just, det där när Charlie ber om ursäkt till alla sina ragg. Sånt gillar jag, när karaktärer går igen en smula.

Jag är inne i Harry Potter-lyssning igen. Jag hoppas att jag lyssnar klart på sista boken någon gång i mellandagarna, det vore fint. Tänk att det snart är två år sedan jag började åka till fina fula Wolverhampton. Men vänta, två år? Stämmer det? Tydligen.

Nästa år gifter sig vår fina fina Andy med sin Autumn Rainwater, vi har redan bjudit in oss på ett av bröllopen såklart. Jag längtar råmycket, och hoppas i mitt high school/collegefilmshjärta att jag fångar buketten. Såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0