Love today

Jag är sugen på att göra något fint för min herr C. Men jag vet inte vad? Ska jag köpa (plocka?) blommor? Måla köket lite spexigt på känn? Vad gör man för sin karl bara för att man vill? Hum.
Jag är lite inne på att köpa en katt, bara för att det ser så nedrans mysigt ut.

För övrigt spontanköpte jag en ny cykel igår tjoho! En svart och lagom tjusig Monark. Hade detta varit en perfekt värld hade den varit sjukt 80-talsretro, men det finns tydligen inte... Nåväl, den har smala däck, cykelkorg och än så länge känns den sjukt lättrampad (alltså den lilla biten från Maxi hem till Hälsinggården jag testcyklat).
Sa jag att jag fick den i examenspresent av familjen? Well, det fick jag, så det är bäst att fixa den däringa uppsatsen nu då... (Hur blir det annars liksom?)
 

 
Min nya examenscykel, aka svarta faran, och en version av drömcykeln (fast min skulle vara en tjejcykel utan bockstyre och bakåttramp, hur coolt det än var när jag var liten)

Kommentarer
Postat av: toffs

men käraste fröken H, en sån där "drömcykel" har jag...fast tyvärr är det ingen bakbroms på den... Orange Crescent från typ 1970...

2010-05-05 @ 14:34:31
Postat av: Toffs

jadå, du kommer få lösenord till bloggen, var så säker på det!=)

2010-05-09 @ 17:44:22
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0