Kärlek

Jag har ju börjat digga Äntigen Morgon, något jag trodde var heeelt omöjligt för några...år?...sedan. Men något ändrades! Jag lyssnade på det sommaren då Katrin Z, då Schulman, och han i Rob n Raz (Raz var det nog) var vikarier, och tyckte om det mer än MorgonZoo. Det var nog då hatet mot Mix Megapol släppte, sen har oviljan gått över i mer och mer gillande. Kanalen har ju Pär Lärnström och då och då favvosen Cecilia Blankens (love!), något som gör i alla fall mig glad.
Nåväl.
Anders Timell är ju såklart bäst av alla i det mogonprogrammet, och jag önskar hett just nu att de tar in Orup som någon slags extravikarie då och då, för han och Anders T passar ju verkligen bra ihop!

Vad jag vill säga med det här inlägget? Jag vet inte. Kanske att radio är bra? Helst ska de bara prataprataprata och inte spela musik (och absolut inte ha en massa reklam förstås). Kanske är P1 något för mig? Eller ska jag börja med tråkP4?



Igår fick jag en examenspresent av hela familjen (den utökade alltså, med herr Cs mamma&pappa och bror&fröken E) så det är väl bäst att jag sätter igång och skriver på uppsatsen så att jag faktiskt kan ta examen om en litenliten månad.
(Just ja, det var ett egenkomponerat presentkort på något jag anser mig behöva mycket, nu när vi har en bit in till stan.)


Den kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0