Tänk om jag ångrar mig och sedan ångrar mig igen?

Ibland ångrar jag att jag inte bott i Stockholm, för jag vet att det är för sent. Kanske hade jag vantrivts något oändligt, kanske hade jag, stressad och anonym som jag är, trivts kalas i staden där alla springer och ingen vet ens namn. Kanske hade jag älskat att bo någonstans där det går tre fik per kvarter, där man kan handla annat än H&M- och Gina Tricotkläder och där man kan gå ut och ta en drink lite hur som helst, utan att det betyder svettig litet ställe där allt är trist och alldeles för 1998. Kanske hade jag passat så bra in och älskat så mycket att jag aldrig ville åka därifrån?

Tänk om jag har missat något?

Jag har egentligen ingen ångest, men nog undrar jag hur livet sett ut idag om jag valt att leva det annorlunda.

Om ungefär lite mindre än en månad flyttar vi in i Villan På Hörnet, långt ifrån Söders Höjder och allt det innebär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0