Slutet är nära

Jag sitter med slutupggiften, men tankarna är som vanligt långt borta.
Oftast är de en vecka fram i tiden då vi vid det här laget sitter på banken och snart är klara med lånet till huset. Om en vecka äger vi officiellt huset på Tranbärsvägen. Om preics en vecka åker vi till Edinburgh, ungefär några timmar efter det att vi blivit husägare på riktigt. Jag längtar efter att se en av världens finaste städer igen, staden jag hoppas att jag fortfarande kan som min egen bakficka. Jag drömmer om att gå på mina favoritgator igen, och kanske handla i de affärer jag alltid handlade i. Jag saknar älskade Skottland. (Fast jag märker att jag ibland blandar ihop vissa gator med de i älskade Wolverhampton... =))

Ge mig om en vecka nu!


Uniområdet i kära Wolves får symbolisera städer jag älskar + jobbet med slutuppgiften

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0