Slut

Jag är helt mörbultad i hjärnan, och kanske lite i kroppen, efter den här tidens VFU, som alltså som vanligt varit fint uppblandad med Högskolegrejer.
Idag har jag försökt läsa lite av allt och sammanfatta det i huvudet, plus få ihop det med min egen praktik. Nu är jag less och ska istället chocka kroppen såhär på söndagskvällen med ett nytt pass på Friskis. Eftersom jag är som en hund och tycker att allt nytt är väldigt utmattande kommer jag nog somna fint ikväll. (Förhoppningsvis inte i soffan dock.)

Jag undrar vart alla långa, roliga, intressanta inlägg är.
Jag undrar om jag någonsin kommer lyckas samla tankarna.

Det är ungefär 17 dagar kvar till Skottland idag.


I ett annat liv (pappa, Pompom och lilla älskade E)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0