För dig

För ett år sedan var jag i Wolverhampton och hade det fint, som ni ju säkert kommer ihåg. Jag önskar alla den perioden i livet, då man känner sig så älskad och omhädertagen att man törs försvinna ett tag och pröva sina vingar (som en albatross ungefär).
Därför är det tråkigt när det inte funkar för alla. Nog för du är älskad, men folk hemma klarade sig inte utan dig, tydligen. Det är klart att du gör rätt, även om det är svårt! Jag önskar bara att du fått stanna mer på din älskade Ö. Och även om jag tänker på dig när jag lyssnar på den här låten så vet jag att det inte är över, din och Den Gröna Öns lilla historia ihop.

Ikväll äter vi indiskt, för dig på något sätt. Bra va?


Kommentarer
Postat av: Anonym

du får ju inte skriva så fint att jag börjar grina ju...:) peter jöback-storyn har jag författat om, kan skicka när jag hittar den...

2010-03-08 @ 15:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0