Jag rear ut mitt liv - allt ska bort

Jag är inte mitt roligaste jag just nu. Det är tydligen ingen som skriver C-uppsats. Dock har ju jag tränat, på engelska till och med, så om det inte vore för vikarierandet så vore det lugna bananer här. Dock tar det där finfina lilla extraknäcket det mesta av min energi och skiter fullständigt i att det inte blir någon energi över efter det att jag pillat klart med högskoletjaffs. Så nån energi att träna, äta, vara social och fixa klart köket finns inte. Jag lever på mackor och hoppas att det går.
Jag är så trött att jag inte vet vad jag heter, som Abbe skulle ha sagt.

Nog om detta.
Back to uppsatsläsning.

Näe förresten, nu ska jag hänga tvätt sedan gå ut med min finaste kompis just nu - hunden såklart!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Förstår precis hur du har det just nu. Leva på mackor funkar --- ett tag i alla fall, och det är bra mycket bättre än godis. Kämpa på ett litet tag till, snart är du klar!!

2010-06-01 @ 22:09:27
URL: http://pernillalindblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0