Fan vad grattis

Idag köpte vi hus.
Det gick fort, faktiskt! Vi har spanat in en del hus som varit mer eller mindre intressanta, men det var bara andra huset vi var med och budade på. Eller tja, nån vidare värst budgiving var det inte, vi var faktiskt själva. Det ni!
(Det var ett annat par, alternativ en annan människa, som var intresserade, men det verkade som att mäcklaren inte fick tag på dem, så så intresserad/e var den/de. Ha!)

Nästa vecka fyller jag 26. 26 ÅR GAMMAL. Det blir nog inget hallabaloo, mest lite tårta med närmaste familjen, minus mamma&pappa och hela min närmaste familj (2 x moster, 2 x morbror, 3 x kusiner, 3 x kusinbarn, 3 x kusinpartners), och så.

Inte konstigt att jag gör bokslut med min ungdom. Jag läser om gamla flammor som jag aldrig kan ångra, för de gjorde mig ju den den vuxna fröken H jag faktiskt är idag. Jag kan sakna dem, jag önskar jag fick säga Tack. Tack för att ni ledde mig hit. Tur jag har alla kompisar inom räckhåll, de som kanske ännu mer format mig till den jag är idag, de kan jag alltid säga Tack till när jag vill.

Jag är sjukt lycklig, om man nu kan vara det. Märks det?

Just ja. Nu är det snart Succéduon på Tvåan. Missa inte! I LOVE Anders&Måns!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Grattis!! Inte visste jag att husköparplanerna var så långt framskridna (men jag visste i alla fall att tanken absolut fanns där). Känner mig lite avis. En egen tomt. Underbart! Hoppas allt blir fantastiskt. Och grattis i förskott! kram =)

2010-01-29 @ 14:44:10
URL: http://pernillalindblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0