19e

Idag åker fröken Toffs till Irland. Idag för ett år sedan var det dan före Englandsresandan för mig. Hua. Det var hemskt innan, men det blev ju så bra! De där tre-fyra månaderna i Wolves med omnejd tillsammans med finaste fröken Ingmar Boll var faktiskt helt fantastiska. Särskilt mars (London), april (Nottigham) och maj (Liverpool?) var fina.

Men nu är det inte innan England 2009, nu är det Sista Terminen 2010. Läskigt. Sista terminen börjar officiellt kl 13.00 idag, så än är det inte helt läskigt, men snart. I väntan på att min sista termin som lärarstudent (om inget går väldigt fel) ska börja letar jag böcker och försöker skicka förberedelsemejl.
Fast mest tänker jag ju på fröken Toffs, som nog sitter på ett plan till Dublin alldeles nu eller i alla fall alldeles snart.

Jag mår uppochner, som vanligt. Kanske har jag babylonsjukan?

Kommentarer
Postat av: Toffs

Vad söt du är tjejen!

2010-01-19 @ 20:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0