Schalger

Spotify (Sopify?) vägrade att ge mig några bra melodifestivallåtar igår (det gav bara tips om Lilla Melodifestivalen och knasiga tyska Schlagerlåtar hmpf!) , och det var ju synd, för den första deltävlingen var ju inte mycket att hänga i julgranen. Jag hejade på Salem såklart, fast jag knappt lyssnade på låten. Och Olas bidrag måste ju ha varit ett plagiat? Jag kände i alla fall igen hela låten, jättefånigt faktiskt.

Jag har blivit träningsberoende. Det slog till idag, just när vi började stretcha efter passet, då kom den där finfina känslan av att allt roliga just tagit slut och man orkar inte alls vänta tills nästa gång det roliga (=träningen) kommer igen. Jag började planera när jag skulle kunna träna igen, hur snart, och förbannade Friskis för att de inte hade schemalagt ännu ett pass just efter det passet som var. Nåväl, i morgon kommer fler pass, något kan vi nog gå på, fröken syster Jojo och jag. Heja oss vad vi är bra!

Kommentarer
Postat av: Toffs

visst är det skönt när det händer!!!

2010-02-07 @ 22:54:03
Postat av: Toffs

Och schlagern var bara bajs. Det var ju bara Salems låt som var lite bra. Jag slapp dock se eländet, lyssnade på radion...och det gick ju bra att sålla bort det som inte var bra...

2010-02-08 @ 00:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0