Palsternack

Finns det inte någon författare som heter typ Boris Palsternack? I så fall ska jag banne mig läsa honom, för min nya älskagrönsak (moroten blev nerknuffad efter typ 20 år ensam på toppen) är palsternackan. Jag kan äta den rå, ungsrostad, stekt, säkert riven och mosad också. Mmm.
Dessutom har vi under några veckor haft en hel drös kiwikorgar hemma, så numera äter jag fler kiwis än jag äter äpplen, mycket oroväckande.
Helt enkelt: gud vad nyttig jag är EMELLANÅT. Emellanåt är jag inte ett dugg nyttig, så det jämnar ut sig.

Nu spurtar de på TVn, och jag bryr mig inte det minsta. (Fast jag hoppas att den där Anna vinner, mest för hennes skull, men lite för herr Cs också förstås.)

Peace out!



Update: Han hette visst Pasternack och inte Palsternack. Synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0