Frisk

Jag nämnde ju att jag möjligen kan vara träningsberoende, i alla fall i väldigt liten skala. Jag tror att det faktiskt kan ha något att göra med brudarna som leder friskispassen, de smyger sig liksom in i hjärtat på något sätt och man vill bara träffa dem igen. Jag hade en klar favorit förra veckan, och nu har jag en till, tack vare fröken syster Jojo. Vi kan kalla det att jag är smått förälskad, även om det är på ett helt vanligt friskisledarsätt.

Jag skriver väldigt korta inlägg nuförtiden. Kanske är det för att jag är så glad och allmänt lätt just nu? Kanske är det för att jag har en miljon andra tankar i huvudet?

Idag ska jag: diska&se/lyssna på Frasier, skriva lite inför redovisningen nästa måndag, göra klart övningar till torsdagens lektion, hitta på läxa?, börja med fler Högskoleuppgifter?.
Spännande va?
Vi vet ju att tankarna kommer vara någon annanstans ungefär precis hela tiden. Jag skulle gissa på Tranbärsvägen om jag vore ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0