Jeans kategori

Igår delades i alla fall de förbenade enkägterna ut, så nu har kateogriserandet precis börjat. Eftersom jag inte har fattat det där med excel och diagram än så för jag in allt i ett dokument tills vidare. Dubbeljobb kanske, men skitsamma. Det lönade sig kanske att läsa på så ordentligt och vänta med själva undersökningen för nu fick jag faktiskt på ett ungefär de svar jag ville ha - väldigt blandade alltså.

Imorgon är det alltså dags för the dreaded class of 2000-party, eller klassåterträffen eller vad det nu heter. Det kan bli jättekul eller också blir det skitpinigt, bara att välja själv! Jag ska försöka peppa med spellistan jag knåpade ihop mitt i den värsta VFU-stressen, samtidigt som jag räknar antalet svaranden som angett att syon (syven...) faktiskt hjälpt dem i valet och så vidare...



Jag gör som Maria Montazami!
Therese: Jaa jo nog värks även denna uppsats fram! Min handledare kallar den en skaplig köttkniv nu, tydligen ska den bli vass som en filékniv, så jag är på väg. Och han lugnade ner mig med antalet sidor så det är cool.

Toffs: Jag har inte skrivit ner namn än, men det borde jag, ifall det poppar upp fler! För här kan man ju inte skriva ner dem, då blir det liksom...avslöjat ju, eller nåt. (Haha.)

Kommentarer
Postat av: Toffs

Neeej, du ska ju såklart inte skriva ner dem på bloggen, det är bättre att ha dem på typ en lapp eller nåt...=)



Och är inte SYV ett sämre namn på SYO än SYO? Det tycker jag i alla fall, det blir ju en helt annan ändelse...=)

2010-05-04 @ 17:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0