Blandat

Jag kommer på bra tjejnamn efter bra tjejnamn. Eller ja, jag har två bra tjejnamn till framtida barn.
Dock är jag inte barnsugen riktigt än, bra jobbat. (Det funkar ju inte eftersom jag inte ens har jobbat lite, måste i alla fall skrapa ihop lite erfarenhet innan de blir några kids.)

Jag får ångest av studenter som redan skrivit typ tre gånger så mycket som mig.
Jag får ångest av vänner som dubbeljobbar, dels i skolan och dels på ett "vanligt" jobb.
Jag gör ju inget av det, varken skriver tokmycket eller jobbar duktigt.
Varför ska jag alltid jämföra mig med ALLA och sedan tyvka att jag är misslyckad?
(Sådant är nog vanligt, det är ju...bra...det i alla fall.)

Kommentarer
Postat av: Toffs

Men du, du har ju så mycket att stå i ändå med hus och sånt, så det där med jobb och plugg är inte hela världen ju.



Gör som jag när du kommer på namn, skriv ner dem...=)

2010-04-29 @ 07:19:03
Postat av: Therese

Oroa dig inte! Uppsatser ska värkas fram. Det hela blir bara bättre om man låter det sjunka in en stund och när man minst anar det kommer både inspiration och skrivlust tillbaka. Det är gott om tid kvar!



Kanske reunion-spellistan kan kicka igång dig lite när du känner dig less? :)

2010-04-29 @ 15:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0