I have a dream

Just nu skulle jag vilja skriva något djupt, något fint, något spännande. Eller kanske något ytligt om kläder, kändisar eller...ja, vad nu alla andra bloggar skriver om.
Men det vill sig inte. Inte ikväll. Inte idag. Idag är jag bara...eh?
Så lite som jag pluggat idag har jag inte pluggat på hela hösten. Det viktigaste och mest engagerade jag gjort var att låna lite böcker på bibblan. Go me.
Så läs inte det här, läs någon annanstans! Kanske...
HÄR?
HÄR?
Eller HÄR?

Nu, istället för att läsa bloggar, ska tydligen jag och prins kolla på Svenska Hollywoodfruar. För första gåmgen! Hoppas att jag inte dör. (Jag höll på att dö när Ankan var med på Skavlan i fredags. Hon retar mig till vansinne!!) (Oj kolla där, TVÅ utropstecken!)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tittade också på Hollywoodfruar igår för första gången, kände att jag ville se vad allt prat om Anna Anka verkligen handlade om :)

2009-09-29 @ 08:34:34
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0