Helg?

I helgen var hela halva släkten här, och hur trevligt det än var så önskar jag mig bara en ny helg där jag hinner:
sova
plugga
vila

Det känns som att det råder brist på alla, även om känslan kanske inte stämmer helt med hur det egentligen är. Jag har lämnat in veckans uppgifter till den irländska kursen, jag är nästan klar med uppgiften till litteratur&teori-kursen, och jag har så gott som bestämt ämne och fokus (?) till uppsatsen. (Jag har inte ens tittat på diksussionfrågorna till littertur&teori-seminariet, menmen.)

Nu ska jag iväg och lovtala min partnerskola (partnerskoleområde) för nya lärarstudenter, skojigt värre. men först måste Chewbacca inrättas hos rolige farbror F, för han lämnar vi inte ensam ännu, nänä.

Kommentarer
Postat av: Cia

Han får gärna hälsa på hos tant C ;)

2009-09-14 @ 20:30:49
URL: http://maurice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0