Karma

Okej, den där lessen&argheten har lagt sig. Den la sig rätt fort. Jag hoppas helt enkelt på Karma. Jag hopaps att den där Falkenbergssnubben är en fattig typ som ääääntligen har råd att ringa sin bästis i Buenos Aires nu, för mina 100 spänn. Eller att han bara är en snäll typ som bestämmer sig för att göra något fint för en lessen människa någon dag snart. Kanske fick sig mitt karma en skjuts, jag kanske blir något finare i nästa liv nu.

Fast det är klart, jag tryckte ju bara en siffra fel, så antagligen är han en rik skit som inte ens märkte av de där extra 100 kronorna. Och jag blir dyngbagge i mitt nästa liv, typ.

 Earl&me looooves karma!

Kommentarer
Postat av: Toffs

hahahahahaha, jag kan verkligen inte låta bli att skratta högt... det är sånt som jag gör också. typ jämt. hoppas han ringer sina släktingar i Kina eller nåt...=)

2009-10-20 @ 09:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0