Dimman har lättat

Någon gång lite efter senaste inlägget släppte uppsatsspärren en smula, eller till och med ganska mycket även om den för det är långt ifrån genomuttänkt och klar. Men jag är i alla fall inte rädd för den längre, och jag börjar förstå hur jag ska använda alla begrepp på den, även om det är svårt och flummigt och i slutänden kanske inte betyder så mycket. Det som finns i huvudet fortsätter att växa, men en del kommer i alla fall ner på papper.

Therese: tack! I need support en hel massa just nu. Jag har i alla fall två uppsatsdokument som inte är själva uppsatsen, eller hur man ska säga. Ett är alltid med i alla jag gör, det heter crap och det andra heter notes. Mycket bra och useful. Och som celebration att Therese fortfarande är med oss kör vi ännu ett Big Bang-klipp!


Sheldon's friendship alogrithm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0