Uschochfyochhujedanimej

Jag känner mig (lite lätt) irriterad på lite allt (alla) möjligt. Svårt att säga varför.
Kanske har det att göra med att jag snart ska flytta hem igen, lämna England för Sverige och aldrig aldrig komma tillbaka på samma sätt. Att fara ifrån saker är det sorgligaste jag vet, jag helt enkelt avskyr att lämna och åka ifrån. Ofta vill jag stanna tiden och behålla allt precis så just som det är.
Tur att jag har saker som väntar hemma; min fina herr C, en sällskapssjuk syster Jojo (nu med balkong!) och i alla fall en vecka hemma i vackra Närke, antagligen i en stuga nära oss. Det är saker jag saknat, men nog kommer jag sakna väldigt mycket här...
Kanske är det därför jag är irriterad på lite allt möjligt. Kanske är det enda som kan pigga upp riktigt engelska saker som Beatles och afternoon tea for two.

 Afternoon tea for two på BH's

 Beatlarna på The Story of Beatles-toaletten

Jag hoppas att min irritation lägger mig, men tills dess kanske jag ska hålla mig ifrån vissa saker, och istället se en ohälsosam mängd (jag höll mig från att säga amount of där!) Frasier.

(Ännu ett skäl att avsky Gynnings blogg; hon vet inte vad ordet belevad betyder, utan tror att det betyder att man levt omkring och sett mycket. Bright one, verkligen.)

Kommentarer
Postat av: Toffs

Jo, det gick bra..det finns liksom inte så mycket att säga, jag sa det jag skulle och fick lite respons på det och sen var jag klar...:) det var mindre dramatiskt än jag trodde, så jag var nervös lite i onödan...

2009-05-11 @ 11:52:11
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0