Sista

Nu börjar det närma sig sista allt här i England, och för det mesta känns det alltså lite tungt och jobbigt, men vissa saker blir skönt att slippa. Jag har nyss tvättat för sista gången här, det har jag bestämt. Bara en endaste liten runda kvar ner till världens sunkigaste tvättstuga för att hämta upp lakanen herr C ska sova några nätter på, sedan aldrig mer.
Vi, som är så ofantligt gamla och lätt kan ramla och bryta en höft närsomhelst, börjar bli sjukt nostalgiska, över allting. Allt känns som sista gången, och vi går mest runt och minns och suckar djupt. Förhoppningsvis kommer vi tillbaka, även om det aldrig blir samma sak. Vi har i alla fall tagit tag i saken och blivit kompis (förhoppningsvis) med tre engelsmän på facebook. Nog för att jag tror att herr Åndy räcker till och blir över, men alltid kan man lära sig något nytt av pojkarna som helt enkelt inte är lika väluppfostrade som min fina A.


Det är med blandade känslor vi snart lämnar England, helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0