Kvällstanke

Efter en skum fest hos en någorlunda gammal (gissar jag på) Aussie i ett dodgy område har jag för många tankar i huvudet.
Kanske borde man resa mer? Kanske borde man resa mindre? Fördelen med att resa mer att ju att man får se mer saker. Fördelen med att resa mindre är att man slipper alla andra som har så många planer och som varit typ överallt där man själv inte varit.
Ända sedan...kanske inte Skottland men väl Rosa Bussarna, har jag avskytt att träffa människor som gjort mer, eller ska göra mer, än jag själv gjort. Det har väl något att göra med att jag jämt ska försöka vara så jävla duktig. Typ.

PS. Byt ut "man" mot "jag" däruppe är ni snälla. Jag är för trött för att göra det själv. DS.

Kommentarer
Postat av: Toffs

Men du kommer ju snart hem ju!!!till ett grönt och fint dalarna...

2009-05-21 @ 15:22:04
Postat av: Pernilla

Så lat man kan vara, då. ;)

2009-05-21 @ 19:32:52
URL: http://uppdykande.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0