Can't buy me looooooooveeeee!

Förhoppningsvis får vi med oss herr S till Liverpool på fredag. Jag har längtat efter den staden; riktigt varför vet jag inte, men det kan ju ha något med fyra herrar att göra.

John






Paul

George!





Ringo!


Jag är engentligen inte världens största Beatlesfan, men jag gillar dem, såklart, och det ska bli ballt att se staden där de bodde. Dessutom gillar jag Englad mycket, så alla städer är egentligen extra speciella. Det blir tråkigt att åka hem, men jag tror nog att jag alltid kommer att komma tillbaka till kära lilla England!
Och snart, mycket snart, väntar resan till Andy och sköna Wales. Det blir fina grejor det!


Wales!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0