Anledningarna

Jag vet varför jag längtar hem så mycket just nu, och varför jag vill hem nununu, ellr allra helst redan vara hemma. Utanför mitt fönster åker bilar, både taxis och vanliga, bort med folk med en massa packning. Studenterna lämnar Lomas Street, för gott och för sommaren, men här sitter jag och bara väntar... Det känns tomt och ensamt! Jag packar för att koppla bort, för att känna att jag också är på väg hem nu.

Jag tog avsked av parken (i alla fall tror jag det) förut, de kändes både bra och rätt tråkigt, det är en bra park. Jag kände mig för en gångs skull rätt nöjd, trots att det gick sakta och jag inte alls är sådär smal och vältränad som man ska vara. Jag är nog rätt fin på insidan, hur skulle jag annars lyckas så bra jag gör? Jag har en fantastisk, och snygg!, karl, som är allt jag önskar mig i en man. Jag har görfina vänner, och jag har ganska lätt att få nya. Jag får visst komplimangar för mig själv, senast var i Wales då stackars Craig tydligen inbillade sig saker. Pinsamt, men bra för egot. Dessutom kommer jag i de flesta kläder jag vill. Så kanske spelar de ingen roll att jag inte är precis så som jag vill vara, jag kanske är rätt okej ändå.

Snart. Snart!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack & visst ska jag hälsa till det lilla livet därinne också! :)



Du är mer än okej du!

2009-05-27 @ 19:39:19
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Du är minsann alldeles underbar, du tjejen! Kram på dig! =)

2009-05-28 @ 10:08:35
URL: http://uppdykande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0