Angående uppskjutande av plugg

Idag är det sista dagen med essay writing. Eller ja, absolut sista dagen skulle väl egentligen mest vara imorgon, eftersom den första essayn (essän?) ska in på tisdag, men vi tänkte vara ute i god tid och fixa klart och lämna in imorgon. I veckan vill vi bara börja njuuuuuuta av sista tiden i England. Det känns sorgligt, och på ett sätt drar jag mig för att skriva klart de här essaysarna, då kanske tiden börjar om lite...
Jag skulle vilja göra om vissa saker; det är inte det att jag ångrar något, det vore bara trevligt att få göra vissa saker igen! April har varit en härlig månad, och jag skulle lätt vilja återuppleva det fina påsklovet då herr C var här, vi åkte till Nottingham och mamma&pappa var här. Men visst, det blir fint att komma hem också. Det jag fruktar mest med att komma hem, förutom jobb en hel sommar, är utrensningen av kläder som måste ske... Jag har handlat en del, typ en hel liten (minatyrliten kanske i och för sig) garderob, så för att få plats måste jag nog göra mig av med lite gamla kläder (kanske kan äta upp dem...) som ligger kvar hemma.

  
 Parkbilder

Idag spelar Wolves sin sista match för säsongen, hemma är den också. Vi ska försöka ta oss till Goose och äta ikväll, hoppas det inte är för livat.

Nu är uppskjutandet klart, dags att fixa sista på Allende&Balzac-essayn och the story of English-essayn. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0