Surfar runt

Jag surfar runt, på bloggar som alltid, och hamnar hos Linda Skugge. Henne har jag inte mycket till övers för, förstår inte hennes syn på livet allts. Jag älskar visserligen inte Ebba von Sydow, men jag förstår hennes stress. Alla klagar på henne, alla ser upp till henne, på ett ungefär. Så här Linda jävla Skugge (som bara indiepopochskit ser upp till) mage att trycka ner Ebba ännu hårdare genom att säga att bara mammor kan känna äkta stress. Fy fan.
I alla fall. Jag hamar på Dalarnas tidningar och hittar en krönika (blogg) jag gillar. Den diskuterar Blondinbella, och nu kommer jag till poängen: jag gillar Blondinbella, även om hennes blogg är sjukt trist. Jag fattar inte hur hon orkar, hinner, kan allt som hon faktiskt gör, men jag är impad över att hon gör det´!
Jag tror (vet?) att alla kan vara stressade, hur vi än lever våra liv. Alla har vi våra egna demoner att slåss mot.

(Ovärt inlägg, men någonstans var jag tvungen att säga det. Typ.)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, håller med dig om Linda Skugge! Blir också sjukt irriterad på det där! :)

2009-03-07 @ 19:50:58
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0