Så trött...

Jag är trött. Men det är inte bara mitt fel! Visst, jag har lagt mig sent och slarvat och allt det där, men mest är jag trött på grund av en lärare. Jag har träffat världens sämsta lärare, och jag har henne tyvärr i två av mina kurser... Hon är så sjukt opedagogisk, trots att hon tydligen har någon slags lärarutbildning. Kanske har det att göra med att hon är från Tyskland, kanske är hon bara dum i huvudet. Jag tycket i alla fall inte att lärare, ens på universitetsnivå, ska skrika åt sina elever/studenter och helt förödjumuka dem, eller säga åt dem att de har helt fel. Speciellt inte när man sysslar med litteratur. Den läraren är en praktexempel på en dålig lärare, ett exempel på hur jag aldrig någonsin vill bli.
Åh som jag längtar tillbaka till kära Irene som alltid peppade, och herr Land som alltid ser utvägar på mina problem!

Kommentarer
Postat av: Toffs

värdelöst med såna lärare tycker jag...Irene är ett lyckopiller, och jag vill även slå ett slag för Julie, som också är suverän!

2009-03-24 @ 21:52:09
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0