Ingmar, Grodan, Hoben...

Jag börjar få för många namn på the artist formerly known as fröken J. Först var hon fröken J. Sedan blev hon fröken Ingmar Bergman (pga ett facebooktest), senast idag (eller igår, det är en deifintionsfråga) kallade vi henne Grodan Boll, och nu råkade jag kalla henne the hobbit helt öppet. Först blev hon inte jätteglad, sedan sa jag att hon gäääärna fick kalla mig Hagrid (utan söderdialket dock!), då blev hon glad.
Så, välja själva. Jag är fortfarande väldigt förtjust i Grodan Boll, men the hobbit, eller den lille hoben, påminner mig om underbare herr C, det är liksom hans grej.

Nu ska jag sova så att jag orkar springa i parken imorn, och göra sjukt många situps, såklart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0