I'm outlaw Pete

Sa jag att vi ska på Brucan i juni? (bästa låten HÄR!)
Sa jag att jag har världens bästa pojkvän?
Sa jag att jag höll på att dö av chock när jag fick presenten? (Jag har ALLTID velat se Brucan live, men aldrig trott att jag skulle göra det, så det är som om herr C läst mina tankar för bövelen)

(Jag fick alltså en biljett till Bruce "the Boss" Springsteen den 4e juni i en lite sen present av herr C när han var här. C himself och herr M & fru E och herr J &fröken Gööteboooorg ska också med. LYCKA!)

 
Oh yeah min dator har webbcam, haha!



Rockyn syntes ju sådär, så här är den igen, klickbar och allt!:

Kommentarer
Postat av: Toffs

vilken enormt cool t-shirt! turtles var ju bäst när jag var liten, så är det väl att ha bröder...då kan man gilla dem sådär i smyg...:-)

2009-03-03 @ 12:48:46
Postat av: Amanda

Vad söt du är! :)

2009-03-03 @ 16:03:10
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0