Du är svensk va?

Man blir lite dum i huvudet av att bo utomlands:
"Åh Torbjörn Tennsjö! Det vet jag inte vem det är, men han låter svensk..."
Avdelning: Ingmar Bergman har hjärnsläpp.



I London fick vi för övrigt frågan om vi var lesbiska eller indie, eftersom vi hade skinny jeans på oss. Jag ville skrika indie av hela mitt hjärta, men dels är jag inte så mycket indie som H&M-freak, dels ville jag av någon anledning hålla min sexualitet hemlig...
Men erkänn, de är bra konstiga de där engelsmännen!

Kommentarer
Postat av: Toffs

det var en mycket udda kommentar tycker jag...som om ens byxor säger något om ens sexualitet...

2009-03-18 @ 13:59:45
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0