But I'm le tired

Om man googlar (fantastiskt ord, ska nog ta med det i min English essay) "the end of the world" kommer animationen The end of the world upp som första träff. Sådant gör mig glad.
Om man googlar "charlie the unicorn" kommer animationen Charlie the unicorn upp som första träff, det är också bra, men inte så oväntat.
Ungefär som en blandning av The end of the world och Charlie the unicorn känner jag mig i huvudet. Helt koko med andra ord.

Ikväll blir det pizza och screenplay-skrivar-försök hos fröken Ingmar Bergman (jaa, det var tydligen det namnet som fastnade trots allt). Kanske kan det hjälpa mit tomheten och tröttheten. Om inte, har vi påsklov snart, starting this Friday. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0