Längtar

För övrigt såg jag Slumdog Millionaire igen häromdagen, och igår träffade jag kusin E som ju varit i Indien och hängt i hela 99 dagar, så nu vill jag mest av  till Indien. Helst till Mumbai. Precis som i Kina (Bejing, allt jag vet ju) är vi vitingar minoritet, och det är alltid nyttigt att uppleva. Dessutom är maten tydligen kanon, mycket grönsaker och koriander (?), och det är ju alltid trevligt! Fröken Ingmar Boll, ska du med?
(För övrigt har vi börjat planera Smålandsresan nu, och jag längtar så mycket efter mitt blonda yrväder att jag nästan avlider.)

Gud vad otroligt spännande Allsång är... Men det är fint att ha på i bakgrunden i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0