Kräks och yrsel

Jag lider inte av svår influensa, jag blir nämligen aldrig sjuk. Jag tror det är en slags belöning min kropp får; jag lider av ständigt överhängande svår nervositet, därför slipper jag värdsliga saker som magsjuka och influensa.
Nu är det alltså precis en vecka kvar tills jag tar ryanairplanet till Birmingham. 16.25 ska det lyfta, så vi är nog snart på väg, om bara en liten vecka. Jag kommer vara sjuk av oro.
Det är nästan som att jag är så nervös, så upptagen med att vara det, att jag inte vet om jag kommer tycka det är kul eller inte. Jag hinner liksom inte känna spänningen för kroppen är fylld av så många andra känslor, mest dåliga tyvärr.
Jag har packat en liten väska, mest med tråkgrejer (lakan, handdukar osv), men det finns plats (i alla fall om man ser till kilona) för roligare saker också. Att bestämma vad som ska med och inte ska med är superdupersvårt. Kläder, jovisst, men vilka? Andra saker? Vadå för saker?
För övrigt blev jag sur på en viss godisgubbe häromveckan, han sa att det blir svårt för mig i Wolverhampton, de pratar så konstigt där. Tack för den liksom. Well, vi fattar inte vad du säger hälften av tiden, så jag ska nog klara mig i fyra och en halv månad.

Usch. Varför är jag så nervös?
Bättre att tvätta och rätta uppsatsen än att nervöst oroa mig.

För övrigt har jag lyssnat klart på alla Harry P nu också, så nu finns verkligen inget roligt i mitt liv. Fast tvärtom egentligen, men jag är för nervös för att känna det.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Birmingham, spännande! :)

2009-01-13 @ 22:09:57
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0