Statistik.

Hörrni. En dag nyligen hade jag 14 sånahärvahetere besökare. Eller unique page hits eller vad sjuttsingen det heter. Är inte det konstigt? Jag vet typ...trefyrafem personer som läser min blogg. Om inte de varit inne från lite olika datorer många gånger och tittat tycker jag det är skumt.
Eller skumt och skumt, spännade helt enkelt.
Nu har jag nåt att klura på innan jag ska sova ikväll.

För övrigt är den här tjejen väldigt skön. Jag bara älskar bloggar, och hur man kan bli kompis med människor utan att de vet det. Henne här är jag i alla fall nybliven kompis med! Jag är helt enkelt en bloggberoende fröken. (Som inte bryr sig så mycket om statistik, för att knyta ihop den berömda sävken!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0