Spring

Jag fryser och önskar det blev vår.
Jag shoppar och önskar det blev vår.
Jag har myror i kroppen och önskar det blev vår.

Idag var vi på Primark och fyndade, som vanligt. Fröken J köpte 5 tröjor för £14 (basic, men det var ju det hon ville ha) och Vera storhandlade solglajjor för hela ett pund, något hon fnissade åt när hon med stora franska gester berättade att hennes senaste solglasögon kostade 100€. 100€! Franska människor köper tydligen dyra grejor, no snack om saken.
Jag köpte i alla fall en efterlängtad klänning (myckert fin, mycket mysig), en vit tröja och ett par röda solglasögon som får mig att fundera på nittohundranittionånting. Bilder på mig och min klänning kommer när den nya datorn är här. (Den kommer på söndag, samtidigt som herr C, hur ska jag kunna vänta?!)
Nu ska vi äta pannkakor, om jag orkar ta mig från rummet detvillsäga...

Kommentarer
Postat av: Toffs

"det var back in the days!" så mysigt ni kommer ha när C kommer, hoppas verkligen ni får en härlig tid!!

2009-02-21 @ 11:32:00
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0